תרגול שיטת פאולה בהריון

לפגוש את הגוף, להקשיב לו, לנוע איתו

תרגול שיטת פאולה מיטיב עם הגוף. בזמן הריון הגוף חווה שינויים רבים, טבעיים וחיוניים. חלק מהשינויים הכרחיים וחלקם הם תופעות נילוות שנוכחותם בגוף לא תמיד נעימה, כמו צרבות, כאבי גב, נפיחות ברגליים, דאגות… כל אחת והסיפור שלה וההריון שלה (אם את לא בהריון ראשון אז יש סיכוי ששמת לב שהגוף לא מרגיש לגמרי אותו דבר כמו בהריון הראשון, או להיפך, גילית שזה בדיוק כמו שהיה בהריון הקודם)

תרגול שיטת פאולה הוא אישי. התרגול באופן פרטני מאפשר לך ללמוד את השיטה ולקבל ממנה את מה שהגוף שלך צריך. זה נכון משתי סיבות, האחת כי באמת לכל אחת יש את הסיפור שלה, והשנייה היא שכשמתחילים לעבוד עם שיטת פאולה מגלים שהיא משפיעה על הגוף בדרך ייחודית. כלומר, אם למשל את סובלת מצרבת, הדרך להקל על התסמינים היא אישית ומותאמת לך. נכון שיש הרבה מן המשותף אבל הגוף שלך, וההריון שלך, וההרגלים שלך, והדרך שבו הגוף שלך מגיב לתרגילים, הם אישיים.

תרגול שיטת פאולה עוזר לך להתחבר מחדש לגוף שלך באופן אישי ועמוק, ומחזיר לו תנועה אותנטית וטבעית. חיבור כזה מאפשר הנאה גדולה יותר במהלך ההריון ותורם מאד ללידה פעילה וחיובית. הגוף שלך יודע ללדת, ותרגול שיטת פאולה מזכיר לנו את חכמת הגוף.

בשיטת פאולה יש תרגילים שמתאימים לשלבי ההריון השונים ולשלבי הלידה. אז נכון שבכל מה שכתבתי עכשיו התייחסתי לעניין האישי, ובכל זאת, ישנם תרגילים שמעודדים תנועה, כאלה שמעודדים הרפייה, כאלה שמעודדים כיווץ, כאלה שעוזרים להקל בזמן כאב, כאלה שעוזרים להתמודד עם כאב, כאלה שמחזקים וכאלה שעוזרים להניח את הראש בצד ולתת לגוף לעבוד. התרגילים משולבים בהנחייה שמחזירה אליך את האפשרות לבחור, מה מתאים לך כרגע ואיך לתרגל (חזק, חלש, מהר, לאט, גדול, קטן… כל הקשת).

איך נראה שיעור בשיטת פאולה
נפגש, נדבר ונתרגל. בהתחלה נתרגל בהתאם למה שאת מספרת ובהמשך בהתאם לאיך שהגוף שלך מגיב לתרגילים. ככל שנפגש יותר תלמדי את השפה הייחודית של השיטה והיא תטמע בגופך, ואני אלמד להכיר אותך יותר ולהתאים לך את התרגול.
בין השיעורים תקבלי הנחיות להמשך תרגול בבית, כך שכשתחזרי לשיעור הבא נוכל להעמיק ולהתקדם, ותמיד בתחילת שיעור נתייחס למצבך כרגע, בזמן שהגעת לשיעור.
כמה זה עולה?
שיעור בודד עולה 180 שקלים (שיעור נמשך כשעה)
אפשר לשלם מראש על סדרה של שיעורים ולקבל הנחה.
 
איפה השיעורים מתקיימים?
כרגיל, אצלי בכברי או בזום.

זה בעצם הכנה ללידה?

אם את בהריון ראשון אז חשוב לי להדגיש שזה לא קורס הכנה ללידה. לא נלמד באופן רשמי את שלבי הלידה ולמה לצפות. השיעורים יכולים להיות בנוסף לקורס הכנה ללידה והתרגול עוזר להכין את הגוף ללידה בדרך ייחודית וטבעית שתתמוך בך גם לאורך ההריון וגם בתקופה שאחרי הלידה. אם את לא בהריון ראשון התרגול עדיין מאד רלוונטי, והוא הזדמנות נהדרת להתפנות לתחושות הגוף, להתקרב לעצמך ולהתכונן ללידה. 

ליווי בשלבי ההריון האחרונים והכנה ללידה על פי שיטת פאולה

6-8 מפגשים

מתחילות כחודשיים לפני תאריך הלידה המשוער

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן