שיטת פאולה לקבוצות בזום

לוח שיעורים ומחירים

התרגול

שיטת פאולה היא שיטה תנועתית מיוחדת המאפשרת  חיבור מחודש ומרענן לגוף. באמצעות תרגילים פשוטים אנחנו מעירות את התנועה הטבעית של הגוף, שמות לב לתגובות השרשרת הנוצרות, לנשימה ולתחושות. השיעור מיטיב עם הגוף, מיטיב עם הנשימה ומעלה את תחושת החיוניות הכללית, מרפה מכאבים ונותן כלים להתמודד עם מצבים שונים ביומיום.

ההנחייה

בשיעורים אני מעודדת את התלמידות להתייחס להנחיות ולתרגילים כאל הצעות עבודה כך שמי שרוצה יכולה לעבוד באופן מדויק הנצמד להנחייה ומי שמתאים לה לוקחת את התרגיל הלאה לעבודה חופשית. בין הקצוות האלה כל אחת יכולה למצוא את דרך העבודה המתאימה לה כרגע.

למי זה מתאים

השיעורים מתאימים לנשים (וגם לגברים) בכל שלבי החיים וכן, יש גם תרגילים מיוחדים לעבודה עם השרירים הטבעתיים וקרקעית האגן.

מעוניינות להצטרף? או אולי רק לשוחח קודם? צרו קשר:

עשרים דקות תרגול לדוגמה

מתרגלות מספרות

עוד על השיטה והתרגול בקבוצה

פאולה גרבורג שפיתחה את שיטת פאולה היתה מטפלת באנשים באופן פרטני ולכך גם הכשירה את המורים בשיטה. בשנים שאני מלמדת את שיטת פאולה טיפלתי באנשים באופן פרטני  ב"מכבי טבעי"  וגם בקליניקה פרטית אך לצד זה העברתי סדנאות ושיעורים לקבוצות. במרץ 2020 התחלתי להעביר שיעורים קבוצתיים בזום. השיעורים ניתנו בהתחלה בחינם כי תקופת הקורונה הראשונה אפשרה לי לעזות זאת בלי שזה ייראה מוזר, ונדלקתי על זה. 

חשוב לי לציין שאמנם המתרגלות מספרות על הטבה בתחומים שונים אבל השיעורים לא נועדו להיות טיפוליים. מה כן? שאלה טובה. כמו כל דבר בשיטת פאולה, התשובה אינדיבידואלית. 

יש שנהנות רק מהשיעור עצמו, חוות חיבור גדול לגוף ואולי אף לרגש, יש המקבלות תובנות לגבי היכולות של הגוף, יש המגלות קשרים חדשים בגופן, יש החוות הקלה בתחומים שונים ויש כאלה שגם נעזרות בתרגילים שונים מחוץ לשיעור כדי להקל על כאב או אי נוחות. 

מוזמנות ליצור קשר, לשמוע עוד, ולהצטרף לשיעורים.

השיעורים מותנים במילוי שאלון בריאות קצר ושיחה קצרה איתי. לאחר מכן תקבלו לינק לשיעור. התשלום נעשה בדרך כלל בביט.

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן