"סוד השרירים הטבעתיים" קראה פאולה גרבורג לספר המספר על שיטת ההתעמלות הייחודית שפיתחה.

ומה הוא הסוד?

הסוד הוא שהשרירים הטבעתיים בגופנו, הידועים גם כספינקטרים, פועלים ביחד בצורה הרמונית ומשפיעים זה על זה. שרירים טבעתיים יש בכל מיני מקומות בגופנו, והידועים שבהם נמצאים בפתחי הגוף, כמו סביב העיניים, סביב הפה, וסביב הסוגרים שברצפת האגן (או במילים אחרות, האזורים בגוף שאחראים על קליטה ועל יציאה).

אימון של השרירים הטבעתיים בשיטת פאולה מאפשר את עבודתם התקינה וכיוון שהם משפיעים זה על זה, ניתן לשפר את פעילותו של שריר חלש גם על ידי עבודה עם שריר חזק.

אבל הסוד של השיטה הוא רחב יותר מהשרירים הטבעתיים. פאולה ראתה כי עבודה עם הספינקטרים תורמת לגוף כולו, כמו לשרירי השלד, למערכת הנשימה ולמערכת העיכול וכי יש יחסי גומלין בין המערכות השונות. לכן השיטה עוזרת במקרים רבים ומגוונים ולא פעם נראה כי תרגילים שניתנים כטיפול בבעיה מסוימת מטפלים על הדרך בבעיות נוספות.

 

שיטת פאולה מתאימה לנשים בכל הגילים וגם לגברים, צעירים או מבוגרים, וגם לבני הגיל השלישי.

היא טובה לחיזוק האגן ולכן מועילה מאד במקרים של דליפת שתן, טחורים, צניחות וחולשות ומתאימה כמו כפפה ליד לנשים לפני לידה ואחריה.

השיטה טובה לסובלים מבעיות במערכת הנשימה, לסובלים מכאבי גב או מכאובים אחרים במערכת השלד והיא עוזרת במקרים של כאבי ראש, מתח ועייפות וטובה גם לטיפול בבעיות במערכת העיכול.

אתם מוזמנים ליצור איתי קשר, לשמוע עוד על השיטה וכיצד היא יכולה לעזור לכם.

הדס כרמונה: 052-5477573

גלילה לראש העמוד
דילוג לתוכן