שיטת פאולה נותנת כלים להתמודד עם כל מיני אתגרים שהגוף מציג לנו. זה יכול להיות עייפות, כאבי ראש, כאבי גב, צוואר תפוס, "קנאקים" בלסת, עיכול עצבני, עצירות, כאבי מחזור, צניחת רחם, בריחת שתן, טחורים, נדודי שינה ועוד.

קורה שבאים אלי לשיעור יחיד שעוזר מאד להקל על בעיה. קורה אפילו שאני נותנת סתם טיפ למישהי שסובלת והטיפ עבד מצוין. אז האם אפשר לבוא לשיעור אחד וזהו?

תכל'ס, כן. אבל כמו שאמרו חזלינו: כן… אבל…

האמת היא ששיטת פאולה – גדולתה בתהליך ארוך טווח. כמה ארוך? טוב, זה כבר תלוי. אני למשל עדיין נהנית ללכת ללמוד אצל מורים אחרים כי תמיד יש משהו חדש לגלות, עומק חדש לצלול אליו ותרגיל וותיק לדייק.

זה לא אומר שמי שרוצה ליהנות מהשיטה צריך ללכת עכשיו לנצח לשיעורי פאולה. סדרה של מספר שיעורים מציידת אתכם בכלים לעבודה עצמית ותמיד אפשר לחזור ולהתרענן ולהעמיק במידת הצורך.

כשאני פוגשת תלמידה חדשה (או תלמיד חדש) אני עורכת תשאול ואז נותנת כמה תרגילים. התלמידה הולכת הביתה מצוידת בתרגילים לתרגול יומי וחוזרת כעבור מספר ימים. לפי מה שהיא מספרת על התרגול ותוצאותיו, ולפי מה שהיא מספרת על איך היא מרגישה עכשיו אנחנו מתחילים את השיעור השני ובונים אותו ומתייחסים כמובן לאיך שהגוף מגיב כרגע.  וכך שוב חוזרת התלמידה הביתה עם תרגילים וחוזרת אלי לשיעור וחוזרת חלילה. ככל שמתקדמים השיעורים התלמידה מתחילה להפנים את השיטה והתרגול ומקבלת עוד ועוד כלים שיכולים לעזור לה, לא רק בשביל הדבר שלשמו היא הגיעה, נגיד, צניחת שלפוחית השתן, אלא גם בשביל תופעות נוספות שלפתע נפתרות, נגיד, עייפות. התלמידה לומדת להקשיב למה שהגוף צריך ולומדת איך לתת לו את מה שהוא ביקש. זה לא קורה ביום ובדרך כלל גם לא בחודש.

אז תוך כמה זמן? עכשיו זה תלוי בכן וכמה אתן רוצות להעמיק.

אני למשל התחלתי את הרומן שלי עם שיטת פאולה משיעור יחיד שתרגלתי בבית במשך שנים. זה עזר? מאד. זה הספיק? למשהו מאד מסוים. לו הייתי מגיעה לעוד שיעורים מההתחלה הייתי ככל הנראה נפתרת בקלות יתרה מאותה בעיה ועל הדרך נמנעת מתופעות אחרות. נורא קל להיות חכמה בדיעבד, הא?


אז מה אני מציעה?
כדי שיהיה פשוט אני ממליצה להגיע לסדרה של שיעורים.

לכל סדרה אתן מחיר אחר, כך שככל שהסדרה תהיה ארוכה יותר היא תהיה משתלמת יותר, לא רק בגוף אלא גם בכיס.

על סדרה של 6 שעורים תקבלו 10 אחוז הנחה

על סדרה של 10 שיעורים 15 אחוז הנחה


ואם תשאלו את השאלה הנפוצה: אפשר לנסות קודם שיעור אחד ואז להחליט?

קודם כל, כן. אבל… שיעור אחד הוא לא תמיד דוגמה למה שיהיה בהמשך, וזו עוד סיבה לעשות סדרה. אז, כן אפשר, אבל כדי שזה יהיה ממש לא אטרקטיבי, שיעור יחיד יעלה יותר…


למחירים מדויקים ושאלות נוספות אשמח מאד שתיצרו קשר. הדס: 052-5477573

 

גלילה לראש העמוד